Nou llibre_Nouveau livre

Acaba de sortir publicat en català i francès a 10885239_968658646495294_3393492294201903224_n el llibre “Retrat petit de tot i res_Petit portrait de tout et de rien”. Entre narració i assaig, amenitzat per moments poètics i un toc d’ironia, s’hi retrata, de manera profunda i lleugera a l’encop, les identitats i el destí de les coses i de cadascun de nosaltres. Una mena de relat reflexiu de fragments de vides individuals o col·lectives, reals o simbòliques.Prix Méditerranée Roussillon 2017

_________________

Vient de paraître en catalan et en français à 10885239_968658646495294_3393492294201903224_n le livre “Retrat petit de tot i res_Petit portrait de tout et de rien”. Entre narration et essai, égayé par des moments poétiques et une touche d’ironie, y est fait le portrait, profond et léger à la fois, des identités et du destin des choses et de chacun d’entre nous. Une sorte de récit réflexif de fragments de vies individuelles ou collectives, réelles ou symboliques.

“Traguem un xic el cap dels nostres dies entretinguts, si te sembla bé lector: tot comptat i debatut, per quina raó i amb quina finalitat hi sem nosaltres aquí? En definitiva, per què hi ha quelcom, per què hi és tot? Des del ballet aparentment silenciós de galàxies llunyanes, fins al gest de pau o de guerra més quotidià, fins als riures i als plors més íntims. No seré pas el primer ni tampoc el darrer qui ho demani. Maldecaps a betzef (…)”

Levons un peu le nez du guidon, si tu le veux bien lecteur : tout compte fait, pour quelle raison et dans quel but sommes-nous ici ? En définitive, pourquoi y a-t-il quelque chose, pourquoi tout est là ? Du ballet en apparence silencieux de galaxies lointaines, jusqu’au geste de paix ou de guerre le plus quotidien, jusqu’aux rires et aux pleurs les plus intimes. Je ne serai pas le premier ni non plus le dernier qui le demande. Prises de tête à la pelle (…)”

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s